3 Ağustos 2012 Cuma

4+4+4 REZALETİ

  Neresinden bakarsam bakayım bu sistemin elle tutulur bir tarafını göremiyorum.4 yaşındaki daha üstünü başını doğru dürüst toparlayamayan çocukların okula alınması mı ,mesleki eğitime yönlendiriyoruz diyerek çocuk işçilerin suistimale tamamen açık hale getirilmesi mi ,kız çocuklarının okumak kadar doğal, insani bir gerekliliklerinin ellerinden alınmaya çalışılması mı,alt yapı olmadan Avrupa’da ki sistemi kopyala yapıştır ile Türkiye’ye uygulamaya çalışılması mı ?  Hangisi daha bet hangisi daha can yakıcı karar veremiyorum.
  Bu karaları alanların  çocuklarını  devlet okullarında okutuyor sanmayın.Hepsi özel okullarda kolejlerde eğitim görüyor. Sizin benim verdiğimiz vergilerle, bunu da hayatlarının her aşamasını bedavaya getirdikleri gibi beleşe  getiriyorlar.Devlet okullarını ancak okullar açılırken yandaş yalak yayın kuruluşlarına ve halka gösteriş yaparken görüyorlar.Hal böyle olunca tabi ki kopyala yapıştır yöntemler gayet olası geliyor bu sevgili bürokratlarımıza ! Güya kul hakkı yemeyen  Allah,din ,kitaptan bahseden bu beleşçiler yarın Allah’ın karşısına çıktıklarında buradaki koyunları kandırdıkları gibi Allah’ı da kandırabileceklerini sanıyorlar.Ama yüce adalet işte o gerçek alemde tecelli ediyor.Biz burada da o adaleti görmeyi arzu etsekte olmuyor .
 Dönelim esas mevzuya daha dün Milli eğitim Bakanı bir açıklama yaptı.66 aylık çocukların okula cebren alınması konusunda esneklik getirdiklerini ve doktor raporu olduğu takdirde bu çocukların ana sınıflarına kaydırabileceğini söyledi.Buraya kadar tamam çünkü gelen tepkilere kulaklarını tıkayamadılar.Esas bomba açıklama çocuklarını okula yollamak istemeyen kesimin zengin veya eğitimli kesim olduğunu söylemesiydi.Hadi bakalım açıklama mı açıklamanın içinde geçen sözcüklere yükleyeceğimiz anlam mı yoksa bu açıklamanın bir ülkenin Milli Eğitim Bakanından gelmiş olması mı daha trajik buna da karar veremedim.Ne demektir bu ? Halkın büyük çoğunluğu koyun zaten ama işte arada eğitimli neyin ne olduğunu bilen ve sistemin eksiklerini görüp çocuklarını hiç etmek istemeyen kesimde var ve bize yalaklık yapan zengin kapitalist takımın baskılarına dayanamadık ve geri adım attık .Daha kendileri bile ne yapmaya çalıştıklarını bilmeyen Avrupa birliğine ,ABD ye ,İsrail’e ahanda yaptık oldu sizi dinliyoruz sonuna kadar kıçınızı yalarız ama bir kesimde var ki bilinçli,eğitimli,bizim ne halt yemeye çalıştığımızı bilen onlarında baskılarına dayanamadık birazcık geri adım atmak zorunda kaldık affedin bağışlayın yüce sahipler denmeye mi çalışılıyor Allah bilir …

Netice itibariyle sonumuz hayır değil .Olan zehir gibi zekaya sahip ama bu eğitim sistemi ile  mallaştırılmaya çalışılan çocuklarımıza gençlerimize oluyor Allah sonumuzu hayır etsin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder